Olimpicii României au fost recompensaţi ieri cu maşini Renault

FOTO: automarket.ro


Sportivii care au cîştigat medalii la Jocurile Olimpice de la Londra au fost recompensaţi de către Renault pentru performanţele obţinute. Festivitatea în care au primit cheile a avut loc ieri la sediul COSR.


Tatiii, mi-au dat numerele de la maşină! Ce frumoasă e“, spune micuţa Diana Bulimar. “Ce şmecheră o să fiu eu la volan, dar mai am doi ani de aşteptat“,o completează Larisa Iordache cu zîmbetul pînă la urechi.

De partea cealaltă, Sandra Izbaşa şi-a făcut deja socotelile în ceea ce priveşte cele două maşini pe care le-a primit: “Maşina pentru aur o folosesc la călătoriile lungi, iar cu cea de la bronz o să merg prin oraş“.

O să păstrez ambele maşini! Am muncit atît, acum mă pot bucura de o vacanţă la volanul uneia dintre ele.” (Cătălina Ponor)

Sursa: GSP
Video găsiți pe www.rtv.net și pe Observator Antena 1.

Leave a comment