Fetele au plecat ieri spre Bruxelles


Sursa: TVR

Lotul nostru de gimnastică feminină a plecat azi la Bruxelles pentru Campionatul European, ultima verificare înaintea Jocurilor Olimpice, care vor fi la Dolce Sport între 27 iulie şi 12 august.

Sandra Izbaşa, Cătălina Ponor, Raluca Haidu, Larisa Iordache şi Diana Bulimar sunt cele cinci fete ce vor reprezenta România la ultima competiţie dinaintea JO, Campionatul European, programat în perioada 9-13 mai.

Este o repetiţie pentru Jocurile Olimpice. Şi ca selecţie, şi ca prim pas către un contact cu arbitrele şi evaluarea serioasă a exerciţiilor“, a explicat Octavian Bellu, antrenorul lotului, ce aşteaptă de la această competiţie.

Diana Bulimar, 16 ani, crede că poate impresiona la Bruxelles. “Da putem surprinde, prin ce-am făcut la antrenamente, cel mai bine“, a spus mezina lotului.

Larisa Iordache, 15 ani, a completat: “Trebuie să fac ce fac în sală, nimic mai mult. Însă trebuie puţin mai multă atenţie“.

Liderul de vârstă şi de valoare al lotului, Cătălina Ponor, 24 de ani, a precizat: “Am încercat de aseară să le adun pe fete şi le-am văzut motivate şi cred că o să facem o treabă bună“.

Antrenoarea Mariana Bitang a vorbit despre modul în care s-a făcut selecţia: “Foarte greu am făcut departajarea dintre cele din echipă şi cele rămase“.

Am făcut tot ce am putut face să prind echipa şi sper să nu dezamăgesc pe nimeni“, a comentat şi Raluca Haidu, ultima care a prins lotul.

Sursa: http://www.dolce-sport.ro. Vezi video aici

Leave a Reply

