Fetele au plecat la Londra

FOTO: Petrica Nastase

Ce spun „fetele de aur”

Sandra Izbaşa si Catalina Ponor sunt “veteranele” lotului de gimnastică. Nu mai au de mult emoţii înaintea unei olimpiade.

Ne-am pregătit continuu, din 2010, pentru că de atunci m-am reapucat de gimnastică şi mergem cu gânduri pozitive. Ne dorim din suflet să facem cât mai bine integralele și vor veni și rezultatele”, spune Sandra Izbașa.

Îmi doresc să fim tari, să ne ducem cu încredere, pentru că putem”, a declarat Cătălina Ponor. „Emoţii n-am avut nici când am fost mică, mai ales acum, după o experiență destul de mare”, mărturisește campioana.

Mezinele lotului, Larisa Iordache, Diana Chelaru şi Diana Bulimar, sunt la prima competiţie de o asemenea anvergură. S-au pregătit serios în ultimii ani, aşa că şi ele aşteaptă să câştige mai multe medalii.

Larisa Iordache crede că fetele trebuie să gândească pozitiv tot timpul că le va ieși exercițiul. Diana Chelaru își dorește să facă exercițiile la fel ca la antrenament, iar Diana Bulimar mărturisește că emoții există, dar știe că e pregătită. „Contează să ne facem treaba”, spune ea.

Citiți mai multe pe: www.digi24.ro și www.rtv.net

Leave a Reply

