“Vreau să contez în echipă!” Diana Bulimar a câştigat la Moscova primele medalii individuale. Ce obiective şi-a fixat

Diana Bulimar a câştigat la Moscova primele  medalii individuale şi spune că nu se va opri până când nu va deveni un membru de bază în componenţa lotului

ale5325

Vicecampioana europeană la bârnă recunoaşte faptul că paralelele dau în continuare bătăi de cap gimnastelor

La sosirea în ţară, Diana Bulimar a zâmbit mult. A strâns în mâinile-i mici cele două medalii câştigate la Europene, una de argint şi cealaltă de bronz, şi a împărţit mulţumiri în stânga şi în dreapta. Pentru ea, Moscova nu mai este doar capitala Rusiei. De săptămâna trecută, a devenit locul în care gimnasta de 17 ani a câştigat primele sale medalii individuale. Iar bucuria i se citea în ochi şi în gesturi: „Trăiesc un vis, aşa am senzaţia”, a declarat Diana. Şi a zâmbit larg, aşa cum doar cei care muncesc din greu şi au rezultate o fac.

Diana, poţi să descrii sentimentul pe care l-ai avut pe podium?
A fost minunat! O explozie de fericire, mai ales că nu am urcat singură acolo, ci şi Larisa (n.r – Iordache) a fost lângă mine. Dublă bucurie aş putea să spun. Când prietena cea mai bună câştigă, iar munca de mulţi ani începe să îţi fie încununată… aia e o zi frumoasă!

Crezi că ai fi putut să obţii mai mult de un argint la bârnă şi de un bronz la sol?
Nu, nu cred. A fost primul concurs important pentru mine, până acum doar am ajutat echipa şi îmi trebuie timp să învăţ să mă ajut pe mine. Iar medaliile cred că mă vor impulsiona pentru viitor. Vreau mai mult. Şi îmi place să cred că o să şi obţin mai mult.

„Îmi doresc o zi în care să dorm foarte mult”

Ce va fi diferit la Mondiale? Care sunt şansele României de a obţine medalii acolo?
Va fi greu, mult mai greu. Dar cred că prin muncă putem să obţinem şi acolo rezultate frumoase. Ne trebuie un exerciţiu mai bun la paralele, nu e greu de observat că acolo avem probleme mari de tot. Ştiu sigur că ne întoarcem în sala de antrenamente mai hotărâte ca niciodată să facem o figură frumoasă şi acolo. Poate mă întorc cu o medalie strălucitoare de la Mondiale. Ştii, mi-ar plăcea asta…

Care este cea mai mare dorinţă a ta în momentul de faţă?
Profesional, vreau să devin o gimnastă care să conteze în echipă. Pe celălalt plan, îmi doresc o zi în care să dorm foarte mult, să nu fac nimic. Să stau doar.

Delegaţia a fost aşteptată luni seara, la Salonul prezidenţial al Aeroportului Henri Coandă, printre alţii, de Nicolae Bănicioiu, Elisabeta Lipă, Carmen Tocală, Otilia Bădescu, Viorica Susanu şi Georgeta Andrunache

Campionatul Mondial va avea loc în luna octombrie, la Anvers, în Belgia

Sandra Izbaşa (22 de ani) nu a făcut deplasarea la Moscova, dar va participa la CM din Belgia

 

Sursa: Prosport

 

Leave a Reply

